Hvad kan NemBedemand?
Funktioner, der gør det enkelt
Vi påstår NemBedemand er nemt - og det er det! Men det er samtidig et omfattende system, med mange funktioner - der kan slås til og fra efter behov. Vi holder styr på data, indberetninger, bestillinger og logistik, indtil faktureringen kan foretages. Altsammen på en overskuelig og sikker måde.
Er NemBedemand noget for dig? Prøv gratis i 30 dage!
Nogle vigtige punkter, der skal bemærkes
Nogle er det de små ting, der hjælper meget - andre gange skal der mere til. Uanset hvad det er, så gør vi alt hvad vi kan for at hjælpe dig og din forretning.
Automatiske
opslag
Vi hjælper hvor vi kan, med at udfylde adresser, navne på præster, kirker og kirkegårde. Det er ligegyldigt om du kan starten eller slutningen af et navn.
Krypteret
kommunikation
Personfølsomme data udveksles med relevante myndigheder og personer, i krypteret form. Fx via direkte integration til eksempelvis Kirkeministeriet - eller e-Boks til privatpersoner. Så du aldrig bliver hindret i dit arbejde.
Holder styr
på alle
informationer
Hvem har gjort hvad hvornår? Svaret på det, findes altid i NemBedemand.
Komplet overblik
over aftaler,
chauffører og biler
Intuitiv kalender, giver dig overblikket på travle dage. Du ser hurtigt hvor der er ledigt, og med en enkelt booking kan du reservere både en bil og en chauffør. Ferie og sygemeldinger blandt personale, nedbrud på biler - registreres også her, så ingen er i tvivl om kapaciteten.
Nem og overskueligt kontrolpanel
Vi har gjort det så nemt og intuitivt som muligt - så du kan fokusere på vigtigere ting end administration.
Klargører mails til afsendelse
Indbygget regnskabssystem
Sikkerhed
Krypterede emails, e-Boks, digital signatur med NemID - vi håndterer dine data og arbejdsgange sikkert!